Wednesday, January 13, 2010

Oh Weblogic!

Owh weblogic ku!..mengapa asyik error saje .. ;(..sungguh mengganggu jiwa raga aku hari ini...sob sob..semalam ok jeh..tu la..tergedik gedik lagi wat team synchronizing..ini lah hasilnyeh..error bertimbun timbun..solutionnyeh tiada lain hanya clean build clean build..tapi malang bagi aku...error yang keluar..huwaaaa..rasa cam nak nangesss!!..sedih !!..nasib baik BE aku dah setel semalam...kalau x..terpaksa menumpang kasih kat laptop orang lain...blurghh!!!..x masalll jeh aku update blog di kala menanti building workspace ni selesai...(100% dah nak dekat 15 minit!..)


Masih tak terlambat aku rasa nak say congrats pada Yuna sebab menang no 2 AJL ke 24 ahad lepas...oh! ..aku memang shukee banget dengan arrangement lagu Dan Sebenarnya version AJL ... congrats ya Yuna! ...

*pics credit to Berita Harian*

Jumaat lepas EAI team (ACN Nova, Icare prime & TM) pegi main bowling..yuhuuu..me + bowling = longkang! ..hahahaha...aper aper pon..aktiviti ni memang merapatkan silaturahim antara kami..maklum la..mane la kitaorg ni nak bertegur sapa sangat dengan ACN ..segan ..hahaha...best la aktiviti ni..wpon still x dapat nk bercakap dengan semua..but still ade improvement la..hik hik..yang di sangkakan dingin..sebenarnye xde la dingin sangat orangnye..hik hik...

*Owh longkang!..ok di maapkn sebab tutup mate..hik hik*

*thumbs up team*
*Bye bye Jaffe..Jaffe nak balik Canada dah...huuu*

No comments:

Related Posts with Thumbnails