Wednesday, August 26, 2009

New Layout

Hi frensss...I'm changing my layout..=)..just for fun..for the sake of updating this 'berhabuk' blog...

Suke x layout neh?...aku cam sukeee..sbb simple..sedap mata memandang..n x serabut sgt dengan memenda yg menyerabutkn..kn kn kn..setuju x??...hehe

Currently i'm still at the office...sessi serabut kepala dh abes..skang sessi membuang masa..err..not so la..

Aku rasa cam aku x pernah cter kat blog aku pasal current job aku kan...x perlu la kot..nnt bler rasa tensi tensi br aku wt sessi luahan perasaan pasal keje aku kat blog neh..wat masa skang..nk cter yg hepi hepi jeh...

eh eh..br kol 430 dh ramai org pulang...aku nk pulang kol bape neh?..huu..nk mkn ape pon x taw :-s..smalam sesmp jeh org tgh azan..huuu

2 comments:

Asue said...

waaa...langsir baruu...new look...new style...musti cik tipah suke..maklum le pink...pink cam softlan kaler pink ler..

msmilo said...

yaaa..langsir br ..hehe..x kan akak je yg berlangsir br kn..sempena ramadan ni sy tukar le langsir..dh syawal nnt x yah tukar dh..hik hik...

cekci kan langsir ni...i loikeee...huuuu...

Related Posts with Thumbnails