Monday, August 3, 2009

Back to office...

Aduhhh sakit kepaleeee....dr bgn tdo pg td..smp skang ni..aku sakit paleee...kalo ikutkn hati perasaan dan napsu..mau jehh aku MC hr neh..tp memikirkn aku lom amik PMCare kad lg...memikirkn Fizah..aku x jd meneruskn niat murni aku tu td..hahah..aduuu..makin berdenyut pala aku neh...

td g jmpa Along..mintak tlg dia g renewkn license keter ku yg dh mati...lesen keter aku mati 28 Mei 2009..huuu..dh 2 bulan lebey..x mau bitau abah..nnt abah bising..hahaha..tu pon sbb aku tergerak ati nk tgk lesen..kalo x.smp sudah la aku x sedar lesen aku dh mati..alhamdulillah sepanjang 2 bulan lebey ni xde ape yg berlaku ..eksiden ke ape ke..huuu..time roadblock pon slalu je lepas..hehe..pak polisi ampun yaaa..bukan niat ku nk membawa keter dengan lesen yg xde nyawa itewww...huuu

Btw..today is the 1st day back to office after a long 3 weeks of training @ ampang...I missed a lot of things..haha..

1) Rindu nk g stesen Kerinchi...nk tgk gelagat org yg tunggu train..org yg naik train...

2) Rindu ngan internet connection kat sana!!...unrestricted!..sume url leh masuk..huwaaa..x pat nk berfesbuk ..*kebun**modelling agency**Restaurant*..rasa cam nk tutup jeh restaurant tu..x menang tgn nk jaga...hahah

3) Rindu toilet kat Menara Citibankkk...toilet bersih..byk tisuuuuu....

aduuu..makin berdenyut pala ku iniiii....

No comments:

Related Posts with Thumbnails