Wednesday, August 26, 2009

1 Ramadan 1430

Alhamdulillah..thn ni dpt lg aku berpose ..menunaikan rukun islam yg ke 3...
1 Ramadan 1430 bersamaan hari sabtu 22 Ogos 2009..aku bergegas pulang ke hutan melintang...sepanjang perjalanan hujan..hujan renyai..hujan lebat..suma ade..hehe..trafik ok jeh..cumanye aku bengang sket ngan pasukan konvoi..ntah dr mane nk kemana ntah derang tu..disbbkn aku bengang ngan derang..aku pon tekan minyak..lebih 140km/j tau..huuu...pejam mata je laaa...

Smp umah...aunt mah(family) dh smp..aunt yah (family) dh ade..uncle ridza(family) ade..meriah!..x lama lepas aku smp uncle nan(family), uncle fuad(family), uncle khair(family) ..uncle haidi x pat lik kg sebab aunt faridah suspect H1N1..kalo x lg meriah..=)

Makanan mmg heaven..byk gler OK..rugi plak aku x snap pics makanan..sbb cibuk..bukan cibuk kat dapur..tp cibuk siapkn assignment thesis kak ya..huu..nk last minit..blasah je la ape yg dan..

* atuk tgh gentel tepung utk wat 'wadah kiping' *
* juadah wajib dr atuk *

line up makanan 1st round

- macaroni cheese
- kurma yusof tayoob
- wadah kiping ( x taw lam bahasa melayunye ape! ni bhs banjar)
- nenas , honey dew , tembikai merah
- puding roti
- air teh o , laici ais

Ini line up food b4 solat maghrib..pastu solat maghrib jemaah..abah jadik imam..pastu baca yassin satu round...tahlil skali...yer la kan..ni kan 1st year kitaorg berpose tanpa atuk laki...sob sob...

* tgk bebudak tu..aishh..men men time org tgh solat! *
* khusyuk solat....*

Line up makanan 2nd round
- Nasi putih
- udang masak sambal petai
- Sup daging
- Sup Bayam
- Sayur masak tempoyak
- Ikan goreng
- Sambal Belacan
(rasa cam ade lg...tp cam aku lupe..)

Time makan ni x sempat nk snap pic..memasing sibuk mentekedarah...hahaha...mkn buffet jeh..dok bersila kat lantai...Lepas makan 2nd round...sambung solat isyak n tarawikh...isyak abah jd imam...tarawikh anib jd imam..sonok atuk pompuan bler dpt tau anib yg jd imam terawih..

Lepas terawih ade 3rd round plak...Moist choc cake...!~!

* 4 arms Moist choc import from SR seksyen 9 *
* Bday Boy - Anwar *
* Mari tiup beramai ramai..fuhhhh*

=)..sonok dpt berkumpol reramai..bukan slalu dpt nk jmpa camneh...dpt update ape yg patut..gegossip..hahaha...btw aku dh dpt invitation dh..g berbuka pose kat umah aunt mah (sabtu..29/8) n aunt yah (ahad..30/8)..weeee......save duit..hik hik..mkn pon sodappp...

No comments:

Related Posts with Thumbnails