Sunday, May 10, 2009

Updated!

Lama x update blog ...jengah ke blog sendiri pon x..uhuhuh..ok la ok la..I update ape yg patut eh...mengupdate blog sambil layan Hot FM 30 bersama Shah Indrawan..yeahhh..hahaha

*******************************
Yeah..I went to One In A Million Grand Finale at Stadium Malawati Shah Alam..wow..x sangka aku pegi..hehe..last minute punye decision..Thanks to Diani kerana slalu menginvite aku utk join tgk OIAM..tp selalunye aku x pat join atas alasan kerja..tp utk finale ni aku dpt pegi kerna hari cuti..ye ye ..dpt tgk Tomok nyanyi live!..haha

Smp sana terjmpa Daus n Muaz..cun la..join skali...

Sgt seronok mlm tu...selain dr sbb Tomok mng (wpon aku x vote pon)..sbb aku rasa puas tgk live..puas hati dgn performances finalist..puas hati dengan pengacara..hahaha..dpt jerit jerit ngan crowd..hahha..release sket tension keje..hik hik..

* We in front the stadium b4 started *
* Aweera, Esther, Tomok from my view*
* We after the concert *
* Unexpected reunion..Ila,Me,Nana *

***************************************

Next day aku n Nana pegi majlis pertunangan Che Ayu...jemputan pukol 2..kitaorg smp kol 2.30..tetgk majlis dh abes..ahahah...kami smp dan terus makan..hehe..

* Jemput makan sumeee *
*Aini (besfren Che Ayu) & Me *
* Min & Che Ayu*

********************************************

PSSCM anjurkan majlis makan malam ... aku rasa bersalah sgt ni ngan persatuan..sbb aku dh lama x g kelas..rasa bersalah n segan n malu..uhuhuh...mlm dinner tu aku gagahkan jugak diri pegi wpon rasa segan n malu...

And as expected, ramai yg tnya kemana aku mnghilang..siap kena cubit lg ngan kak Sal..ouch!..hehe..tp alhamdulillah aku rasa bersyukur sbb masih ramai yg amik berat pasal aku..seronok dpt jmpa derang...sayang derang!!~!..Mlm tu aku bertugas sebagai tukang pas hadiah...penat jugak jd tukang pas hadiah..kaki aku agak menderita jugak la..gara gara berdiri lama dengan kasut bertumit tinggi (3 inches)..kalo x aku kena jd emcee..uhuh..tp disebabkan kekerapan aku tidak menghadirkn diri ke kelas..maka tempat aku telah digantikan dengan Kak Kam..Sorry Kak Kam...but u are better a better emcee than me..believe it!..hehe..


* Sue & Me @ Red Carpet *
* Sue & Me @ Meja Makan *
* Tunang Rash , Fiona, Sue & Me *
* Senior silat (derang dh amik test & lulus)*
* Me, Dalila, Huzai*
* Rakan seijazah*
* Me & Lina*
* Kami yang kepenatan *
* Kak Kam, Kak Ina, Me, Kak Sue, Lina, Dalila*

*******************************************
Ade lg yang aku nk update..tp skang aku nk kena away la plak...later ya!

Oh ya..last but not least..I officially off from using splint..yes!!..total freedom!!..haha..alhamdulillah..doc advised me to not play sport that involve ball..but..I already play basketball..sorry doc..I played it at my own risk..what to do..I degil ( like 'u know who u r' told me)..hehe..

2 comments:

Anonymous said...

uwah, berjalan sakan ye kamu. keja bila nak siap? kami bayar awak tau (gurau je xD)

jom jom main basketball.

msmilo said...

:P...hahaha...x mau keje dh..bole?

Related Posts with Thumbnails