Thursday, May 21, 2009

Mentally exhausted..

Dalam minggu minggu terakhir di tempat keje skang..terasa seperti tiada hidup (no life)...setiap masa memikirkn kerja yg seperti tidak pernah ada penghujung...tidur pon curik curik masa...bler tidur tidak sempurna dan cukup..makanye prestasi keje pon terganggu..fokus ketika memandu juga terganggu...

Pengalaman yang paling tidak dpt dilupakan ketika memandu ialah...terlelap..terpejam mata..tertidur ketika tgn di stereng dan tayar kereta sedang berputar...bler dikenangkan kembali saat itu..Ya Allah..amat menakutkan...jadinye, aku singgah sebentar di Shell 24 jam dan lelapkn mata di situ...pertama kali seumur hidup tidur kat Shell sesorg..lantak la org lain nk tgk ke ape ke..yg penting aku dpt berehat seketika...drp aku terus memandu dalam keadaan yg berbahaya kepada diri sendiri dan juga pemandu lain..baik aku berehat dan tdo sekejap...tersedar aku dr tidur di Shell, jam menunjukkan pukul 3 ++ am...wah lebih sejam juga aku lelap..sungguh tidak sedar...aku sambung perjalanan pulang ke rumah...smp di rumah aku tidak terus masuk..tp aku tidur sekejap di dalam kreta di hadapan rumah...argh! betapa penatnye aku...

Untuk menguruskan diri pon aku x bape sempat..cuci kain ..sidai kain..lipat kain..semuanye dilakukan lewat mlm...ah...tp xpe ..latihan utk berumah tangga kelak..hahahha...

Aku sebenarnye rasa mcm kecewa sket ngan segelintir umat di site...aku configure one module ..bersengkang mata sehari setengah...tidak lah perfect mane..tp sumanye running dan bussiness logik nye btoi..tp respond yg aku dpt..amatlah mengecewakan..terasa diri ini tidak dihargai...hehe..adat manusia..ingin diri dipuji..hahaha..aku pon x terkecuali..tiba2 terasa malas hendak bekerja..bolekah?..

owh tidak bole...aku kena menjaga relationship aku dgn majikan sekarang..seperti mana majikan aku menjaga relationship dengan site person...oleh sbb itu cuti aku di hold..demmm!!

I need a vacation or a day off at least...please anyone..i'm begging u..take me to Pulau...oh yea..i'm going to terengganu next month..bole pegi goat island..hehehe...

1 comment:

Asue said...

ala ciannyer..lama x dgr citer awak...xpe anine..tabahnkan atimu dek...ingat segala yang pahit itu ade manis..seyes..moga nanti penghujung cerita awk adalah keindahan untuk semua org..xpecially 4 u..so dun worry arr..berdoa lah senantiasa..pastu INGAT..JGN TIDO DAN DRIVE ..bahyes laaaa....

Related Posts with Thumbnails