Saturday, January 24, 2009

Off to Kelantan..

Alhamdulillah..aku selamat smp kat umah kak Ya pukul 5.30 ptg camtu lebih kurang...Perjalanan yang bermula roughly (lepas amik aku n A) pukul 7 pg..akhirnya diakhiri ngan suma selamat..hehe...

Jauh la Kelantan..uhuuh..x taw la kalo nek bas..kalo nek bas lg la terasa..ni naik keter pon terasa jgak..apatah lg nek bas kan..uhuh..1st kitaorg bekfes kat Genting Sempah..cejukkkk..terigt masa pegi Janda Baik last year..hehe...

Pas bekfes sambung journey..aku ngan x cukup tdonye berjaya la jgak mengawal mata..haha..tp akhirnya aku tewas jgak..pukul bape ntah..aku tewas..tp aku rasa aku tdo x lama..lam 5-10 minit je kot..sian Fais kena drive sesorg..tanpa di temani org..haha..dh tu aku tdo..A lg la nyenyak tdo...

Aku rasa sengsara sket masa kat Bentong..aduyaii..keter byk..jln kecik..so..slow le jd nye..sib baik la bukan aku yg drive ..kalo aku yg drive dh berasap asap dh telinga..uhuh..

Kesimpulannye pegi Kelantan mmg jauh..n memenatkan..


Ada berita kurang enak setibanye aku kat Kelantan ni..keter Savvy Abg Man kena curik!!~!..dem yuh pencurik!!..selamba je dia curik keter abg Man..ko tau x salah satu tujuan aku mai Kelantan ni ialah nk bawak keter tu!!..aaa...marah toi aku!..kaco abeh plan aku...plan nk g pantai ptg ni cancel...plan nk g wakaf mlm ni pon cancel..ampess!~!

Sian abg Man..x smp sethn lg keter tu..iskk..kalo aku pon jiwa kacau beb..camne nk g keje..camne nk g kelas..uhuh..aku pon x taw ape planning derang..ni derang br balik dr report...

No comments:

Related Posts with Thumbnails