Wednesday, December 19, 2007

Lately.....

Lately neh aku cepat jer naik angin..lelebih lg kalo org tnya pasal keje "x nk carik keje lain ke?" "x teringin gaji lebih ke?" "sampai biler nk keje kat tmpt camtu?""ko tu x usaha" damnnn!!! itu suma sangat menyakitkan hati OK..lelebih lg kalo soklan tu di tnya di pagi hari yg ceria..mood akan terus akan bertukar ke pagi yg kelam..x kan aku nk bitau satu msia kot kalo aku g interbiu..or nk aku bitau suma org lam YM! list aku yg aku g interbiu...malas la nk cter bebenda camneh...

I did went for interviews..here and there..but still no luck..x kan nk benti keje kot..kalo ikutkan hati..dh lama sgt dh nk resign dr sini...tp nnti saper nk bg aku duit?...ader korg korg nk kasi ?..mmg x la kan...END


* gifs ini hanya untuk hiburan diri sendri credit to DBSK thread @ Soompi

1 comment:

Fird said...

erk 2nd pic adalah horror

Related Posts with Thumbnails