Thursday, December 20, 2007

Balik Kg

Pengalaman driving balik kg mlm td adalah yg paling buruk skali...uhuh..Hari x ujan..tp aku ngantuks ya amattttt!!..x pernah aku ngantuk masa driving seteruk mlm td...
Kol 8++ dh ngantuk..disbbkan jam kat Kapar..ngantuk aku dibuatnye.. so that I called my fren..ader la gegosip sket..hahha..ok la ilang la ngantuk..

Tp..lam kol 10++ camtu sebelum sblm nk smp Sekinchan..MasyaAllah..ngantuk kembali dtg menghampiri diriku..hahah..seriously..few times jgak la aku terlelap dgn tgn kat stereng..sib baik stereng x lari..uhuh..pastu tetiba abah call..Ok la dh cecakap sket..igt nk singgah kat petronas Sekinchan..tp keter byk..singgah la kat Petronas Sg Besar..lepak sat makan eskrem..sambung gosip..ok dh segar balik...

Kemudian..bler dh lepas jambatan nk masuk Hutan Melintang tu..ngantuk ku kembali mengetuk..uhhuh..masa tu rasa mcm lama gler perjalanan nk smp ke Simpang 4..tp bler lepas Simpang 4..ngantuk lg menjadi jadi..serius aku terlelap n dh nk g ke jln bertentangan dh..sib baik aku tersedar..uhuhuh

Smp jer umah aku terus tidur..x sempat tukar baju segala..ader msg masuk pon wat bodo..terus tdo..tp tdo x lama..lam 10 minit camtu..jaga balik..segar gler..adeih..pastu bole layan cter Liar Game satu eps abeh..uhuh..

Moral Of the story..don't drive if u sleepy...(-_-)

No comments:

Related Posts with Thumbnails