Tuesday, April 12, 2011

Friends Forever?

Friends_Forever_by_FullofSecrets.jpg @ Deviantart.com


Kawan selamanya .....

A simple word with a deep meaning .. BUT.. can a friend be a friends forever? ..

As time flows ... people heart may change ..


------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------

Dear Kawan Comel Saya,

Dulu kita selalu hangout ...
Saya selalu call kamu .. ajak kamu keluar makan.. ajak kamu teman saya shopping ...
Kalo kamu online .. kita mesti chatting ...
Dulu masa kamu putus cinta .. saya orang pertama yang kamu call (1st kot.. hehehe)
Pendek kata dulu kita memang rapat ...

Tapi...
Sejak dua menjak ni.. kita semakin renggang ...
Saya tau kamu dah jumpa Mr Right kamu ...
Kamu banyak habiskan masa kamu dengan dia ...
Saya pon paham ...
Mestilah kamu akan banyak luangkan masa dengan dia ...
Dia kan bakal tunang kamu ..
Bakal suami kamu ...
Saya ni cuma kawan 15 tahun kamu je ...

Di perjumpaan terakhir kita di rumah seorang sahabat
Kita terlalu janggal ...
Kita tidak bertegur sapa ...
Kita tidak bergambar bersama ...
Aku balik tanpa mengucapkan salam kepada kamu ...
Kerana aku rasa kita seperti orang asing ...


Dear Kawan Comel Saya ,

Sumpah saya tak jeles dengan kebahagiaan kamu ...
Malah saya tumpang gembira yang kamu akan berkahwin tak lama lagi ...
Cumanya saya harap persahabatan kita yang 15 tahun ni juga ade nilainye di mata kamu ...


Dear Kawan Comel Saya ,

Ape yang saya cuba nyatakan kat sini ialah ....

Saya rindu dengan kamu ...

2 comments:

Cik Domestic said...

waa.....sedey...adakah saya mengenali?macam mengenali jek.

msmilo said...

Hehehe .. adat berkawan kan dik .. uhuks ..

:">

(tetiba malu dengan entry sendiri)

Related Posts with Thumbnails