Thursday, April 7, 2011

Booked!



Terima kasih daun keladi to Air Asia sebab buat promotion 20% off bermula dari semalam. ouhhhhh sangat gumbira sebab dapat booked ticket murah daripada biasa .. heh!


Dan yang lagi menyeronotkan ialah 99% kos ni di tanggung oleh kekanda ku di Kota Bharu.. muahahah .. semoga kakanda lulus periksa dengan cemerlang dan terus menanggung perbelanjaan saya tanpa jemu.. hiks!



Kota Bharu!!!! tunggu kehadiran aku!! .. heh! ..


ohhhhh sebenarnye saya ke sana adalah untuk menjaga kekanak riang yang bertiga itu sementelah si kakanda akan mengambil peperiksaan antara hidup mati pelajar Sarjana Perubatan tahun 4 ... Maka sebagai adik saya sanggup mengambil cuti dan pergi ke Kota Bharu itu ... [sweet tak saya?... Ngeh!]





Bler tengok lelama website AA ni amatlahhhhh temptingggg .. I tempted to buy ticket to ***** .. fortunately I dont have credit card and sufficient money to buy it .. *phewwww*

No comments:

Related Posts with Thumbnails