Tuesday, April 20, 2010

Saya Dah Kena Cocok.. Anda Bile Lagi?


Bertarikh 16 April 2010 yang lalu aku pegi cocok vaksin H1N1 .. saje je.. wat persediaan untuk berhadapan dengan orang ramai yang kita x taw sape .. ecehhhh (masa pegi Jakarta-Bandung ri tu tak teringin nk amik skang br nk terhegeh hegeh ..) hahahah

Disebab kan PMCare tidak cover.. maka saya mengeluarkan duit hasil jualan saya bagi membiayai kos cocokan ini .. hasilnye? ... Insyallah saya di lindungi dari virus itu .. walaupon bukan 100% tapi .. doa je la eh .. hehehehe

Vaksin ini valid untuk setahun .. abes setahun cocok la lagi .. =).. x saket OK .. mcm kena geget semut jeh .. n xde side effect selepas kena cocok ni .. maksudnye.. anda tidak akan rasa mual .. loya.. pening.. muntah atau sedara mara symptom yang lain...



Sile abaikan lengan atlit aku tu .. hahahah..

Thanks Azra & Nazeera sebab sudi teman aku .. hik hik ^_^

2 comments:

A.F.A. said...

nape pmcare x cover..kena byr baper k.aznein... wawawa nk cucuk gak tp takot hihi

msmilo said...

kenape eh pmcare x cover .. mengikut sumber yang bole di percayai .. PMcare tidak cover kerana H1N1 ni penyakit pendamik aka global .. huuu

RM80 jeh Aienull .. hehe.. g la cocok .. ajak Firdaus teman .. heheh ..

Related Posts with Thumbnails