Saturday, September 12, 2009

Hampa!

Smalam aku bergegas balik kg sesudah berbuke ngan rerakan tegar ..aku dh bajet timing shantteeek munyeee..smp umah b4 kol 12.30am..bukan ape..aku nk tgk live semi final Kim Clijster vs Serena William [2]..sekali..ujannnn la plakkk kat Flashing Meadow tuh...adess...byk match tangguh...quater final men single pon x pat abes..match between Rafael Nadal n Gonzalez..postpone jugek..aduh...mulanye derang ckp match x kan mula sebelom kol 2.30pm...pastu aku bgn sahur tgk x setat pon men lg...sekali kuar plak kenyataan rasmi neh...

"Due to Friday’s inclement weather, the USTA is advising the postponement of session #23, Friday September 11th, until Saturday, September 12th and the rescheduling of sessions 24, 25 and 26." (http://www.usopen.org/en_US/news/weather.html)

Ini bermakna...match akan di tangguhkn ke hari sabtu...argghhh!~!..kalu hari sabtu sana...hr ahad la siniiii...x pat la aku nk tgk women single final!!!...argghhh...tensi nehhh

*wwoppss...gamba xde kena mengena dengan entri di atas...*
* saje jeh nk upload gamba neh *
* me & aniss @ Konsert Lelaki Ini Anuar Zain , Istana Budaya*

No comments:

Related Posts with Thumbnails