Tuesday, June 30, 2009

Blog updated!

Akhirnya..aku update juge blog ni..bersawang abeh dh..ni aku nk update cter pasal makan makan kat umah che ayu smalam (29 Jun 2009)..

Smalam kami, (Aku , Che Pink, Buya) berjaya menjemput diri sendiri ke majlis memakan kat umah Che Ayu. Sebenarnye Che Ayu hanya menjemput tunang tersayang sahaja iaitu Min..tetapi, kami dengan muka yg setebal simen konkrit menjemput diri sendri...ahaks

Semangat tu..pas balik keje memasing nk g umah Che Ayu..ngan x tau jalan bagai..tp alhamdulillah dengan adanye Buya, kami berjaya menyampaikn diri kat umah Che Ayu...

Menu mantap Che Ayu mlm td...

1) sotong besar masak sambal
2) chicken with dried chilli in oyster sauce
3) mushroom celup telor goring
4) salad
5) sambal belacan
6) kacang buncis goreng
7) buah tembikai, manggis, dragonfruit
7) desert eksrem + cocktail


Disebabkn lineup menu tu la yg membuatkan buya terus membuat keputusan utk menjemput
diri sendiri ke umah Che Ayu...aku n pink ikut je..hahahaha

* food lineup *
* leleh air liur buya*
* Kami makan dengan sopan skali *
* Buya tgh menarget next lauk yg akan menjd mangsa perut dh x bape boroi itu*
* Che Ayuuuu...thanksssss..muaxx*

Perghhh..mmg sgt kenyang la mlm td..sampaikn masa drive balik tu menguap saje..hahaha..sib baik ade org teman sembang sepanjang perjalanan..hahaha..btw, umah Che Ayu kat Ampang...umah aku kat Shah Alam..aku keje kat Bangsar..ngee :D

** aktiviti lain aku akan update dr semasa ke semasa...


2 comments:

Asue said...

aznein..dh tuko citer erk..akak x tawu pun...dok buzz awak...tp x reply punggg ;((
..but neway..i wish u all d best la my dear oit

msmilo said...

errr..tukar cter ape kak??...ahaks
mane ade akak buzzzzzzz...uhuhuh...x pat pon ke'buzz'an akak itewww..=D

Related Posts with Thumbnails