Sunday, November 2, 2008

Birthday !!~!




Alhamdulillah aku dpt menikmati hidup ini genap 25 thn...dan terima kasih kepada kengkawan yg sudi bg suprise kek kat aku...dan terima kasih jugak sbb sudi luangkan masa mlm tu utk sesama mkn kek secret recipe yg sedap lg enak itu...

Dan tak lupa jugak pada osmate ku..especially tipah sbb sudi bg aku rasa mkn tepung di mlm bday aku..=P

Pada kengkawan yg wish thru sms..frenster..ym..sume ..aku nk ucapkan jugak terima kasih sbb igt my bday..muaxxx

* Mereka yg menghadirkan diri *
* Adesss..kena penampar ngan Epol..hehe* * Fuhhh tiop lilin *
* Thanks Sue..** Memasing tgh kusyuk mkn *
* Apelaa nasib diriku ini..haha** Peacee*

2 comments:

Latifah Suaib said...

Kik..kik..time kasih la jgk sbb bg aku rs sisa2 kek pisang..even segan nk mkn sbenarnye..hehe

Asue said...

hahaha..nein aku da nmpk tupung di mukemu...isk bler nk mam kek lg nih..(^__~)

Related Posts with Thumbnails