Tuesday, October 28, 2008

Tag!!


Saya telah di tagged oleh Cik Farah Ramlee...this is my first time ever doing tag..haha..ok..no I present to u..

15 Weird Things/Habits / Little Known Facts about myself

1) Basically I can't live without internet

2) Love to download and watch latest US series

3) My bloodtype --> O+

4) Love to hang out with friends

5) X kuar sopink unless ader barang nak beli/ade duit. Time tu..haaa..sopink smp tergolek..haha

6) Love my family

7) Tallest among my siblings

8) My skin used to be acne free :(

9) In love with korean drama..korean songs..korean gossips..hahaha

10) Bad Habit --> Drive keter laju

11) Boleh drive sambil pejam mata..don't try ek kengkawan..

12) Air mata senang kuar..uhuh (Senang nanges)

13) Susah hati kalo dpt tau tersakitkan hati org

14) Tak pandai sgt nk marah org..

15) Orang susah nk eja nama/pronounce my name..


OK..abesh..now I nk tag

a) Combat
b) Islah
c) Kak Ina
d) Tipah
e) Fariq

sila lah yer kengkawan..jgn segan jgn silu..=)

No comments:

Related Posts with Thumbnails