Wednesday, September 24, 2008

Break fast...so far

Alhamdulillah...hari ni masuk hari ke 24 umat islam berpuasa..n benda paling bes time bulan pose ni ialah...MAKANAN..hehe..makanan yg jarang dpt mkn..time ni la dpt mkn..time ni la nk ngidam mkn...time ni la tetiba rajen masuk dapur..masak..time ni jgak la dpt bukak pose sesama ngan kengkawan yg jarang jmpa..kengkawan yg slalu jmpa smp naik muak tgk muke..hahaha..n yg paling penting skali..dpt buke pose ngan family..tp yg ni aku cuma sempat skali je..time 1 Ramadhan hr tu..sob sob...ni antara aktiviti aku sepanjang bulan Ramadan kat Shah Alam...

i) Masak-masak kat umah 7 Sept 2008

Sonok masak reramai..rasa cam nk wat kenduri..memasing ader kat dapur..haha..g beli barang kat Bintang sesama..masak sesama..mkn sesama..

* Daging Black Paper Tipah *
* Daging Masak Kunyit Aznein *
* Sambal Belacan Syah ** Air Nenas Ema *

ii) Buke pose ngan bebudak opis kat Nasi Ayam Dara Tmn Melati 13 Sept 2008

Disebabkan kepopularan ayam dara di kalangan bebudak opis aku yg stay kat KL tu maka aku pon teringin nk merasa..so aku ajak Sue join sekali..alang-alang aku nk bukak pose ngan Apek sume..ajak la Sue..aku ajak Zila join jgak..memandangkn dia sesorg je kat umah...kitaorg gerak dr Shah Alam ke Puchong lam kol 5.30 camtu..amik Sue kat umah dia..pastu trus g Tmn Melati..smp je kat tmpt ayam dara tu..terus order memandangkan nk bebuke dh...
Nasi ayam dara..hurmm..xder pics plak amik time buke ni..x terigt..nk snap pics..sbb excited sgt mkn..hahaha..aku pilih ayam kepak..nyum nyum..besar ayam dia x abeh..nasik dh abeh tp ayam lmbt sket nk abeh...

iii) Steamboat @ Summer Sunway with hommies 17 Sept 2008

Sempena Nuzul Quran kitaorg hommies yg amat susah untuk berkumpol sekali ini..plan utk bukak pose 2gether..alhamdulillah kitaorg dpt buke pose sama..wpon ader sorg x dpt join..Ib x dpt join sbb ader hal..padahal dia la org yang mengajak..uhuh..lenkali join ek Ib..

* Udang...Ketam..fish ball..u name it..suma ader kat lam tu ** Our table ** Muka kekenyangan ** Left : Yanti, Ema, Me, Zila, Tipah, Jaja, Syah (ex osmate ), Chim *

iv) Kelab Shah Alam with MMU cliques 20 Sept 2008

Hari Sabtu aku berbuke pose ngan memember MMU..pada hr yg sama jugak 32 clanz wat majlis berbuke kat Hotel Vistana..uhuks..sedey x dpt join derang..thn lepas aku join..this year x dpt join..sbb aku dh bg persetujuan yang satu ni..xper insyallah kalo umur panjang..aku bole join majlis bukak pose derang..hehe..
Makanan kat Kelab Shah Alam..ok..environment pon ok..tp kitaorg x lepak lama..sbb Feesyam keje kol 9..so lam kol 9 kitaorg pon pulang..gambar insyallah akan di upload kemudian..memandangkn aku x bwk camera..hehe

v) Break fast @ Umah Che Ayu 21 Sept 2008

Sonokkkk..berbuka pose kat umah Che Ayu..aku bwk puding roti marble..wawa bwk daging masak ape ek..lupe sudah..che ayu masak lg..sedapp..min nye lelauk lg..pengat pisang..mas bwk domino pizza..mala bwk ayam yg tergolek golek..kesimpulannye makanan gler byk..smp x lalu nk mkn..hehe..
sronok bler dpt kumpol reramai..update each other..yg mane nk kawen tu bg kad kawen..hehe..

* Antara yg dpt menghadirkan diri *
* Min, Ohm, Che Ayu, Aina, Siput, Kawan Mas, Bai, Natrah, Mas Aina, Buya, Ayat, Pink, Me, Nana, Along, Wawa, Mala ** Antara ahli tegar yang ada..** Pink, seri pengantin ko dh nmpk sesikit la...hehe** Me, wawa, Che Pink *

vi ) Buke pose kat opis almost everyday

Almost everyday aku bukak pose kat opis..kekadang sorg..kekadang berteman..ikut keadaan la..kalo mkn kat opis ni..aku tapau je kat Bazaar Seksyen 13 tu..smp kekadang tu x tau nk makan ape dh..uhuh..

******************
ptg ni ader memakan bukak pose..Yern nk banjer..yeay!~!..sok bukak pose En Shamsul Century sponsor plak..yeay!~!...


pics credit to : Ema, Che Ayu


No comments:

Related Posts with Thumbnails