Friday, November 6, 2009

back!

Salam all...

sorry sesgt sbb abandon blog neh...niat di hati mmg nk update sesgt..tp apakan daya...ade jeh yg menghalang...xde jodoh kot aku ngan blog ni..hahaha..ini ade mase sket..aku update la ape yg patut eh..hehehe....

*cerita di bawah tidak mengikut turutan kejadian..hahahaha*


1) Tipah tunang

Congrats tipah lahlink on ur engagement...^_^..sorry br nk wat post pasal ko ni..padahal dh berbulan dh ko bertunang n ko inform aku...hehehe...sowwy eh...

*cik tipah kite yg ayu seperti biasa...hehe*
* saat di sarungkn cincin ke jari..hehe *
* Tipah bersama mak dan bakal ibu...=) *

Congrats eh tipah..muaxxx.....

*windu la kat ko tipah...;( *

2) Lee Min Ho in Malaysia

Yeahhh...excited glerrrr...si Min Ho ni dtg Malaysia..mmg create the buzz la kat sg wang plaza hr tu...aku g ngan diani...tghari aku park keter kat opis..jln g kerinchi ..nek tren...smp mane ntah..pastu nek monorial ngan diani g sg wang...sesmp org dh ramai ok!..penuh dh depan stage tu...kitaorg menyelit nyelit kat org ramai tu...tp lam 30 minit berdiri camtu..x mampu dh kitaorg nk berdiri..berhimpit..dan berpanas lg..kitaorg kuar dr crowd..g mkn jap kat 1901..layan mkn barang sejam lebih..tgk crowd makin ramai..kitaorg pon bercampur aduk balik ngan crowd..

ades..mmg mcm hareemm la crowd..pack gler ok...bler Min Ho smp lagi la cam harem..kejadian tolak menolak semakin menjadi jadi...hahhaha..demi nk tgk Min Ho in flesh, aku gagahkn jugek hari dan kaki..

dpt la jugek tgk kelibat si Min Ho tuh...tp cam x puas...x sama mcm masa FT Island hr tu..mayb sebab ruang yg sempit dan crowd yg sgt ramai..tp x pe...dpt juge tgk dia.. tinggi encem muka memalu kuceng..adesssss..cayaq cayaq..hahaha..keciwa jugak ar x pat nek stage salam ngn dia..aduh...uhuhuh

kat sini aku nk say thanks to Etude House Malaysia coz bring Lee Min Ho to Malaysia. I really appreciate all your hardwork to bring him here. Here also I want to say thanks to my dear friend, Mr Kaz / Naim coz agreed to be my unofficial photographer for this event (FOC..hik hik). Without him I seriously dont have memory for that day since I dont have a camera n diani's pics mostly shake....thanks ya mr Kaz..hehehhe

* The Stage*
*Lee Min Ho aka Gu Jun Pyo ** Me & Diani *

3) 29 Oktober 2009

Alhamdulillah dh genap 26 thn aku kat muka bumi neh...(secara fizikalnye)..thn ni..sgt simple je..xde sambutan..xde kek..hehe..xde itu sume x bermakna org x igt n org x syg kn...hehhe...

thanks to all my lovely friends who wished me 'Happy Birthday' and all best wishes through SMS and Facebook.

Sambutan ade kek pon ade..tp di sambut awal...sambutan bday secara pukal(september born & october born) yg di anjurkn oleh EAI team...Thanks guys!!~!

* Mieza & Me *
*Jason & Syahrin*
*Some of EAI team *

Aku menghadiahkn diri sendri tiket menonton Cuci The Musical (CTM)..aku g tgk skali ngan Ned, Aniss, Mike, Ben & Muaz....glerk besh!!~!...pecah perut gelak ...enjoy gler nonton..dr awal smp abes..start kol 8.30pm..abes kol 12.00am..huu..gilak..sok nye still kena attend training kat tmtc...tp xpe...yg penting kita enjoysss....hehehe..tp di sbbkn ketiadaan kamera dan hanya menggunakn camera phone yg x bape berkualiti ni...hasil gamba pon pepaham je la kn...

*Tirai*
* All the cast (sorry sgt blur...)**AC : meh sini meh ...hehe** Hans *

Untuk menghilangkn rasa kecewa dalam ati...aku pergi sekali lagi ke Istana Budaya hari sabtu (31/10/09) ngan Nana, Wawa & Che Ayu...dan..inilah hasilnyeee

* Hans Isaac @ Khai ** Melt....hahahaha*
* Gigi vee sgt cantekkkk ** Us in line ** Us with Vee**Us with Awie**Us with Hans**Us with Afdlin** Adibah Noor**All the cast except AC** 4 of us** & we are jumping @ Istana Budaya*

4) Che Ayu wedding prep..

Weekend tu jugak..kitaorg berkampung kat umah che Ayu..tlg dia siapkn doorgift utk wedding dia...alhamdulillah byk jugak la dpt siap..hehehe..sonok..dpt get together..catch up...gossiping..hahaha...


*Ini orang manyak fenat oOoOo...*

5) Gain weight

ok...this is a seriousss problem..ever since I started working here..my weight increasing kilos kilos kilossss...;(...at first I not take it like this is the of the world..but then I found I had difficulties to wear my favourite jeans..shirts..and even baju kurung...dang~~...I need to do something...;(...work out work out work out....eat less eat less eat less....

wahhh..panjangnyeee entry neh..penat nk tambah dh..hahah..k la..till then...daaa

Luv,
Nein

6 comments:

Latifah Suaib said...

kentut la anein!!!...ko trlbh dahulu membuat n3 mengenai pertunanagn ku!!..wahahah..aku trsgtla malu.. mn aciii..aku pn xupload lg.. babab anein!!!!..babab anein!!!!

msmilo said...

opps...terkentut sudah..hahaha...ades saket la tipah ko babab aku..hahahah..

padan muke sape suh x wat n3 pasal majlis ko ..kan aku dh buat dulu..hik hik

Fird said...

owh nein patut la nampak tembs skrg. seb baik ko x dtg mkn kek kat flaming tu. x bagus nnt lagi tembs. :P

msmilo said...

=P...alaaa...ckp je laaaa kowang lg shukeee aku xdtg kn..sob sob..bole kowang mkn kek tu sumeeee.....sob sob..

nk kekkkkkk ;(

Fird said...

bagus lah ko memahami. lega aku. haha!

msmilo said...

hahahaha..ampes os =P

Related Posts with Thumbnails