Monday, February 4, 2008

Today...

Yesterday...


Smalam saya pegi Pavilion Kuala Lumpur bersama sama Nana-kun..dia mengajak saya pegi ke sana adalah kerana hendak menonton gig HUJAN..sempena dengan promotion Sunburst KL '08..sesungguhnya smalam adalah pengalaman pertama saya menonton gig..dan saya tidak biasa dengan keadaan sebegitu..Nana yg mengetahui ketidak selesaan saya sepanjang HUJAN perform telah melindungi saya dari keadaan ganas ketika itu...uhuhuh..mmg la derang gler..bukan salah derang..derang cuma enjoy the music..tp aku la..x biasa ngan keadaan tu..n aku pon x baper tau lagu HUJAN..hehe..layan jer la kan...


Today...


Pepg td dtg opis..aku kena dok kat bilik team PhP...then dpt tau..one of them just engaged on Saturday..*melepas sudahhh*..hahaha...derang ader miting...balik miting..tunangan org itu tegur aku..tnya nama n such..hahah..


Pastu time aku nk balik td..serempak ngan derang..derang nk naik aku turun..pastu aku terdgr ader org babai..selowwww jer..* i think i know who*..hahahha...


Dannnn tak pepasal jer kan..aku di upgrade jd SME..adeih..apakah!!!!~!...



pic credit to dbsk thread @ soompi

No comments:

Related Posts with Thumbnails