Thursday, January 24, 2008

Relief ~~~ for now

Syukur alhamdulillah..setelah seharian bertungkus lumus mencari solusi utk masalah kelembapan kelajuan internet ..akhirnya..pada jam 8.50pm..satu solusi berjaya di temui..atas pertolongan encek khairul nizam a.k.a Mr Ej yg berada di Tanjung Malim. Terima kasih tidak terhingga di ucapkan kepada Mr Ej..kalau tidak kerana perbincangan yang diadakan bersama Mr Ej..mungkin saya tidak terlintas untuk mencari di google dengan carian "Belkin wireless modem router slow internet connection". Solusinya ialah : tukar kedudukan modem itu. Saya memindahkan modem itu ke bawah. Jauh dari alatan elektronik yang penuh di dalam bilik ini. Bak kata Mr Ej, mungkin ader EMI. (Electronic Magnetic Interference)

* Off the topic
** Saya dah mengecewakan kakak saya..Sorry sis..I dun mean to let u down..I know it's hard 4 u to have a vacation with ur family after this.. since u will continue your master..but I can't take leave for 5 days..not now..the timing is not right for me to take 5 days off..since we need to deliver PL1 in May..I need to respect my team. It's not fair for them also. Altho i never had a vacation before but it's a team work so I need to be a good team player. To hear ur cracking voice just now made me feel really guilty to u and abg Man. Sorry again sis..
**** Benci betul saya kalo menunggu orang yg lewat neh. Orang lain pon ader hal jgak nk kena wat..bukannye nk tunggu kita jer


pics credit to : DBSK thread @ soompi

No comments:

Related Posts with Thumbnails